Elindult a sárvári GoGreen projekt, ami egy fenntartható utazásra ösztönző online kampány. A projekt célja különféle marketing megoldások segítségével ösztönözni a fürdővárosba érkező turistákat arra, hogy “zöldebb” módon töltsék el a nyaralásukat. Az első közösségi média posztok már élesek, és a projekt részeként készülő gamifikációs alkalmazás előkészítő munkálatai is zajlanak.
A GoGreen alkalmazás egy pontgyűjtő platform lesz, ami lehetőséget kínál a Sárvárra látogató turistáknak arra, hogy környezettudatos tevékenységeik után pontokat gyűjtsenek. Ezen pontokat aztán később szolgáltatás-kedvezményekre vagy ajándékokra válthatják.
A kampány célja játékos formában ösztönözni a Sárvárra látogatókat, hogy az utazásuk során minél inkább figyeljenek a környezetvédelemre és a fenntarthatóságra.
Az Interreg VI-A Szlovénia–Magyarország Program, 4300-1/2023 pályázati felhívás számú, SIHU00138/PP6 projektrész számú, „CROSSDEST” rövid című projekt első szemléletformáló aktivitásai már elérhetők. A Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. közösségi média felületein és a sarvar.hu weboldalon olvashatók az első blogposztok és közösségi tartalmak. Amik nem csak szimplán felhívják a figyelmet a fenntartható turizmus fontosságára, hanem egyfajta “tippgyűjteményként” is szolgálnak. Ezen szemléletformáló anyagok bekerülnek a Sárvári TDM havi hírlevelébe is, és hamarosan fotósorozat és videós aktivitások is várhatóak.