Két sárvári marketing aktivitást is gyémánt díjjal jutalmazott a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrije. A Marketing Summit Hungary keretében megrendezett Városmarketing Gyémánt Díj átadóján a fürdőváros új közösségi média videója és Szókereső nyereményjátéka is elismerést kapott.
A Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. kampányai a Marketingkommunikációs megoldások kategóriában teljesítettek kiemelkedően. A díjakat Haller Ferenc vette át Budapesten, a Várkert Bazárban.
A turisztikai szervezet ügyvezetője elmondta, hogy a Magyar Marketing Szövetség versenyére az idén közel 200 projektet neveztek, ami 25 százalékkal több, mint tavaly. Vagyis a pályázóknak egyre kreatívabb megoldásokkal kell indulniuk ahhoz, hogy a kampányaikkal kitűnjenek a mezőnyből. Haller Ferenc szerint a sárvári TDM-nek ez most sikerült. Számos, turisztikai tekintetben TOP város mellett Sárvár ismét a legjobbak közé tudott kerülni.
A nyertes sárvári aktivitásokkal kapcsolatban a turisztikai szakember elmondta: a szókereső játék egy natív marketing megoldás volt, amiben a résztvevőknek adott idő alatt, random generált, Sárvárhoz, wellness pihenéshez kapcsolódó kifejezéseket kellett megtalálniuk egy betűhalmazban.
A díjazott közösségi videó pedig egy komplexebb marketing aktivitás egyik eleme. A TDM tavaly egy olyan projekt megvalósításába fogott, amiben a tartalomgyártás egy úgynevezett “többplatformos elv” szerint zajlott. Azaz az elkészült fotós és videós anyagokat külön-külön és egyben is lehet használni, gyakorlatilag bármilyen online és offline felületen. A cél egy olyan tartalmi bázis létrehozása volt, aminek az egységei platformtól függetlenül hűen közvetítik, hogy Sárvár egy ötcsillagos fürdőváros. A projektelemek közül ezúttal a videós tartalmakról gondolta a szakmai zsűri, hogy marketing szempontból kiemelkedőek – zárta a beszámolót Haller Ferenc.