Városmarketing elismerés után Marketing Diamond díjjal is jutalmazta a szakma a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. Érmegyűjtő játékát. A forgalomélénkítő marketing aktivitás ezúttal 223 kampány közül került a TOP-ba! A Magyar Marketing Szövetség elismerését az Év Honlapja díjátadó eseményén Haller Ferenc, a TDM ügyvezetője vette át.
Az immáron többszörösen díjnyertes játék lényege, hogy a képernyőn random megjelenő érméket kattintással kell bezsebelni. Természetesen adott idő alatt minél többet. A kampány aktív időszakában a játékosok az eredményükkel egy tabellára kerültek fel, illetve lehetőséget kaptak arra, hogy feliratkozzanak egy sorsolásra, amin értékes wellness ajándékokat lehetett nyerni.
Az aktivitás egyediségét, ötletességét nem csak a marketing szakma ismerte el. A játékban résztvevők számát tekintve is látszik, hogy jól eltalált kampányt sikerült megvalósítania a sárvári TDM-nek. A tabellára ugyanis alig néhány hét alatt több mint 7 ezren iratkoztak fel.
Az Érmegyűjtő játék jelenleg is elérhető
Az Érmegyűjtő kampány egyébként nem az egyetlen díjnyertes sárvári aktivitás. Az utóbbi években olyan egyedi ötletek is kaptak marketing elismerést, mint a jelenleg is elérhető nagy sikerű “Gépelős” játék vagy “Relax hangok” kampány.
Természetesen új online kampány 2023-ban is várható a TDM-től. Hamarosan egy szókereső játék indul, amiben a korábbi évek forgalomélénkítő aktivitásaihoz hasonlóan ugyancsak értékes wellness nyeremények találnak majd gazdára.