Vas Vármegyei Innovációs díjat nyert a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Vas Vármegyei Innovációs díjat nyert a A Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. Az elismerést a Vas Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara ítélte oda a turisztikai szervezet egyedi fejlesztésű online marketing kampányaiért. A díjat Haller Ferenc ügyvezető vette át a kamara évértékelő üzleti fórumán.

A TDM szervezet évek óta azon dolgozik, hogy erősítse Sárvár és térsége turisztikai vonzerejét. A szolgáltatók és a vendégek közötti kapcsolat hatékonyabbá tétele és a Sárvár márka fejlesztése mindennapi feladat. A kommunikációs környezet azonban folyamatosan változik, ezért a hagyományos eszközök már nem elég erősek ahhoz, hogy hosszú távon fenntartsák a figyelmet. Ez indította el azt a gondolkodást, amiből a vasi kamara által is elismert, innovatív, saját fejlesztésű online játékokra épülő kampányok megszülettek.

A TDM ma már évente több olyan szezonális aktivitást valósít meg, amik egyszerre szórakoztatnak és informálnak. A kampányok a résztvevőt játék közben vezetik végig Sárvár látnivalóin és élménykínálatán. Van, ahol helyszíneket kell párosítani, máshol szótagokból kell kirakni turisztikai attrakciók nevét vagy betűrengetegben kell megtalálni a Sárvárhoz kötődő kulcsszavakat. A játékok célja, hogy a felhasználó hosszabb ideig és aktívan legyen jelen a márka környezetében, miközben természetes módon kap információt a városról – részletezi Haller Ferenc.

A kampányok hatékonyságát jól mutatja, hogy egy két hónapos időszak alatt több mint tízezer rekord kerül fel az online tabellákra. A játékosok nem egyszer játszanak. Sokszor visszatérnek, akár tízszer is újraindítják ugyanazt a játékot, ami erősíti a márkához való kötődést. A motivációs elemek, például a pontverseny és az értékes wellness nyeremények tovább fokozzák a részvételt.

A turisztikai szakember mindezt kiegészíti azzal, hogy a regisztrációhoz kötött játékok új kommunikációs csatornákat is építenek. A résztvevők 20–30 százaléka hírlevél feliratkozóvá válik, így minden kampány jelentősen növeli a szervezet adatbázisát.

A módszer szakmai ereje abban rejlik, hogy a gamifikáció itt nem kiegészítő elem. A TDM stratégiájában központi szerepet kap. A digitális játékok a desztinációs márka elemeit építik be, tanulási és emlékezeti folyamatokra építenek, motivációs rendszereket alkalmaznak és minden esetben konverziót generálnak.

A most elnyert innovációs díj erősíti azt a szakmai irányt, amire a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. évek óta épít. A szervezet továbbra is olyan digitális megoldásokon dolgozik, amelyek élménnyé teszik a turisztikai kommunikációt, és valódi kapcsolatot teremtenek a közönséggel. Haller Ferenc kiemelte: a következő innovatív, egyedi fejlesztésű gamifikációs aktivitás december közepén indul, amelyben a játékosok ezúttal is wellness pihenést nyerhetnek.

A sajtóanyag szabadon felhasználható, a tartalom apróbb szerkesztése, rövidítése engedélyezett.

Letölthető / felhasználható fotók

Hírlevél

Iratkozz fel, ha a “titkos” tippekre is kíváncsi vagy!