Két nap alatt három marketing díjjal is jutalmazták a sárvári TDM munkáját

A Business Traveller és a Turizmus.com által szervezett Business Excellence eseményen és a marketing szakma egyik legrangosabb hazai fórumának számító, Marketing Summit rendezvény keretében megtartott városmarketing díjátadón is elismerték a Sárvár Tourist és TDM Nonprofit Kft. marketing munkáját.

Turisztikai díjjal kifejezetten Sárvár belföldi marketing tevékenységét díjazták, míg a Városmarketing gyémántokkal két konkrét marketing aktivitást jutalmaztak. Az egyik a “Sárvári Gépelő” névre keresztelt időszaki kampány volt. Ebben a felület által random generált, a fürdővároshoz kapcsolódó szavakat, kifejezéseket kellett minél gyorsabban legépelnie a játékosoknak. Amit természetesen különféle nehezítések tettek kihívássá. Volt, hogy a leírandó szó megfordítva jelent meg, volt, hogy rezgett a kijelző, máskor password módra váltott a rendszer. A másik, azaz a Városmarketing Díjátadón elismert aktivitás Sárvár utazástervező segédlete. Ez egy folyamatosan elérhető fejlesztés. A lényege, hogy a felhasználók a Sárvár.hu-n fellelhető hasznos tartalmakat a saját tárjukba menthetik. Így a nyaralás alatt minden szükséges információ pillanatok alatt elérhető a számukra. Akár nyitva tartás, akár menetrend. De elmenthetők túraútvonalak és praktikus, a nyaraláshoz, a wellness kikapcsolódáshoz kapcsolódó tippek is.

A tizenegyedik alkalommal megrendezett, üzleti utazáshoz kapcsolódó Business Traveller díjátadóra a Budavári Palota Főörség Rendezvénytermében került sor, míg a Marketing Summit, így Városmarketing esemény a budapesti Haris Parkban kapott az idén helyet.

A szakmai rendezvényeken Sárvár turisztikai marketingszervezetét Haller Ferenc, a TDM és a Tourinform Iroda ügyvezetője képviselte, aki a díjátadók után köszönetét fejezte ki mindazoknak, akik bármilyen módon segítik Sárvár turizmusának a fejlődését.

Elmondta, hogy a siker közös, a koronavírus-járvány idején is kitartó szállásadóknak és vendéglátóknak egyaránt jár az elismerés. Akikkel együtt egyébként már több új, őszi, téli forgalomélénkítést célzó kampány előkészítése is zajlik. Illetve van olyan időszaki aktivitás, ami most is fut. Egy úgynevezett “nyomozós játékban”,  valamint egy Instagram kampány keretében is nyerhető a TDM partnerei által felajánlott sárvári wellness pihenés – teszi hozzá Haller Ferenc.

Szabadon letölthető / felhasználható fotók

Hírlevél

Iratkozz fel, ha a “titkos” tippekre is kíváncsi vagy!