Új imázs kiadványokkal és frissített offline marketing anyagokkal készül a nyári szezonra a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. Mindezt két nyertes pályázat tette lehetővé.
A támogatásokat a TDM és annak egyik tulajdonos tagszervezete, a Sárvári Turisztikai Egyesület közösen nyerte el.
A Nemzeti Együttműködési Alapból finanszírozott forrásból egyebek mellett Sárvár attrakcióit bemutató, a fürdőváros Tourinform Irodájában kihelyezett turisztikai térkép készült el.
A másik nyertes pályázat kiírója a Városi Civil Alap. Az itt elnyert összegből új imázs prospektus, táska, ajándéktárgy és roll-up kivitelezése vált lehetővé.
Minderről Haller Ferenc, a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. ügyvezetője tájékoztatott. Hozzátéve, hogy a nyomdai anyagok új, online jelenléthez igazodó frissített arculattal készültek. Újdonság továbbá, hogy a nyelvesített kiadványok között már a lengyel változatok is megtalálhatók. A TDM-nél ugyanis azt tapasztalják, hogy a lengyel nyelvterületen tavaly indított ismertségnövelő online kampányoknak már látszanak az eredményei. A statisztikai adatok azt mutatják, hogy egyre több lengyel vendég utazik Sárvárra. Ez pedig indokolttá tette, hogy a magyar, az angol, a német és a cseh prospektusok mellett lengyel nyelvű tájékoztató anyagok is elérhetők legyenek – zárja az összegzést Haller Ferenc.